با چند تکنیک ساده به ثروتی عظیم دست پیدا کردم

با چند تکنیک ساده به ثروتی عظیم دست پیدا کردم

ثروتمند شدن کار ساده ای نبود اما من توانستم با یادگیری مهارت های فردی و استفاده از آنها در امر تجارت اسکاچ به موفقیت و ثروت عظیمی دست پیدا کنم و در ادامه این مقاله برخی از محصولاتم را به شما معرفی خواهم کرد.

اسکاچ قلاب بافی

قطعا یکی از سود آورترین صنایع و مشاغل مربوط به خط تولید اسکاچ قلاب بافی می باشد زیرا اسکاچ صنعتی به عنوان یکی از لوازم ضروری و مهم در بسیاری از صنایع و حرفه ها به شمار می آید و هر سال متراژ زیادی از این محصول در کارخانجات مختلف تولید شده و در بازار داخلی فروخته می شود.خط تولید اسکاچ صنعتی شامل چند دستگاه مخصوص و مجهز می باشد که مواد اولیه خاصی را تبدیل به این محصول می کنند، اسکاچ صنعتی به صورت رولی و متری تولید می شود و برای تمیز کاری و زنگ زدایی از سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

در واقع لایه برداری از سطحهای فلزی و پلاستیکی از مزیتهای مهم این محصول است و به وسیله آن می توان به سرعت سطوح را جرمگیری کرده و تمیز کرد. کار اصلی بافت اسکاچ توسط یک دستگاه انجام می شود که قادر است در طول روز متراژ بالایی از این محصول را تولید نماید، برق مصرفی این دستگاه تک فاز بوده و بسیار کم مصرف می باشد.

اسکاچ قلاب بافی

اسکاچ توری

به همین دلیل امروزه برخی از افرادی که در جستجوی کسب درآمد هستند خصوصا جوانان، خرید خط تولید اسکاچ توری را انتخاب می کنند و از این طریق قادر خواهند بود با کمترین سرمایه، بالاترین مقدار سود را به دست آورند.تولید اسکاچ صنعتی نیاز به تخصص خاصی ندارد و نحوه کار با دستگاه را هم می توان توسط یک آموزش کوتاه و ساده فرا گرفت.

مواد اولیه مورد نیاز برای تولید اسکاچ صنعتی را می توان از فروشگاه ها و مراکز فروش مخصوص و مشخص در سراسر کشور تهیه کرد و نسبت به تولید این اسکاچ اقدام نمود. اسکاچهای صنعتی نرم برای انجام پرداخت کاری نهایی بر روی فلزات بسیار مناسب می باشد و از آن برای پرداخت لوسترها و آینه شمعدانهای مختلف استفاده می شود زیرا خیلی زبر نیست و ضد آب و منعطف می باشد به همین دلیل در صافکاری اتومبیل هم به کار گرفته می شود.

اسکاچ توری

اسکاچ صنعتی

با توجه به این که متریال به کار رفته در تولید اسکاچ صنعتی با هم متفاوت می باشد بنابراین خط تولید این دو محصول هم تا حدودی با هم فرق دارد، دستگاه هایی که در خط تولید اسکاچ صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند قابلیت تولید این محصول در ضخامتهای گوناگون را دارند.دیگر اینکه اسکاچ صنعتی را به شکل رول شده تولید کرده و بسته بندی می کنند. اسکاچ صنعتی برای لکه گیری سطوحی مانند مس، آلومینیوم و استیل بسیار مناسب است و حتی با کمک آن می توان قطعات پلاستیکی را به راحتی مات کرد.

البته ایجاد براقیت و جلادهندگی هم از دیگر کاربردهای بارز اسکاچ صنعتی می باشد که بسیار اهمیت دارد. نکته مهم این است که در خط تولید اسکاچ، این محصول در گریدهای مختلفی تولید می شود که این گریدها میزان زبری اسکاچ را نشان می دهند.

اسکاچ صنعتی

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *