بلند پروازی من در کسب و کارم عامل ثروتمند شدنم بود

بلند پروازی من در کسب و کارم عامل ثروتمند شدنم بود

از آنجایی که من فرد بلند پروازی هستم به درآمد های کم قانع نمی شوم، حوزه محصول الکترود که وسیله کاربردی برای صنعت جوشکاری محسوب می شود، یکی از بهترین حوزه ها برای درآمد زایی است، لذا فعالیت خود را در این حوزه آغاز کردم و در طول چند ماه با پشتکار فراوان توانستم موانع را کنار بزنم و به سود بالایی دست یابم. در اینجا به معرفی چند الکترود پر بازده می پردازم.

الکترود گرافیتی

در ارتباط با الکترود گرافیتی می توان گفت به علت الکترود های بلند، به اتصالات کمتری مورد نیاز است، کاهش زمان اتصال الکترود، به دلیل اتصالات کمتر که منجر به افزایش بهره وری می شود، ستون های کمتر الکتریکی که باعث کاهش اکسیداسیون و از بین رفتن گرافیت می شود،  کاهش هزینه های تولید ناشی از افزایش حرارت بین الکترود، الکترودهای گرافیتی برای بازیافت فولاد در صنعت کوره قوس الکتریکی، به اصطلاح “مینی میلز” استفاده می شود. آنها در پالایش فولاد و همچنین در صنایع غیر آهنی استفاده می شود. الکترودهای گرافیت برای انتقال انرژی الکتریکی از منبع تغذیه به ذوب فولاد در حمام EAF استفاده می شود.

الکترود گرافیتی

الکترود استیل

الکترود استیل دارای انواع مختلفی است که دارای جنس و کاربرد متفاوتی است که به دو مورد از آن می پردازیم، الکترود با مفتول فولاد زنگ نزن یا الکترود با مفتول فولاد کم کربن عبارت اس از، این نوع الکترود ها برای برقراری اتصال یعنی جوشکاری بین قطعات استنسیل استیل کاربرد دارند و معمولا در محیط  های دارای خوردگی و دمای بالا استفاده می شوند . الکترود رتیلی: این نوع پوشش از نوع پایه رتیلی است و برای قطبیت (ac) و (dc) قابل استفاده است و در تمام حالات جوشکاری (مستقیم، سربالا، مایل) مورد استفاده قرار می گیرد این نوع پوشش مقاومت به ترک گرم را بالا می برد و برای جوش فولاد زنگ نزن قابل استفاده است و قوسی پایدار به وجود می آید.

الکترود استیل

الکترود نسوز

برای اتصال قطعات، روش های مختلفی وجود دارد. یکی از روش هایی که امروزه در صنایع مختلف برای اتصال دو قطعه کاربرد دارد، جوشکاری است الکترود نسوز یکی از انواع پرکاربرد الکترود می باشد. از جوشکاری برای اتصال دو قطعه استفاده می شود و جوشکاری نیز دارای انواع مختلفی است و به روش های گوناگونی انجام می شود. برای انجام جوشکاری نیاز به وسایل مخصوصی است که از مهم ترین آنها می توان به الکترود جوشکاری اشاره کرد.

الکترود نسوز

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *