ثروتم را مدیون الکل هستم

ثروتم را مدیون الکل هستم

همه چیز در این دنیا دارای وجهه مثبت و منفی است و الکل هم یکی از همین موارد می باشد، اگر از وجهه منفی آن استفاده می کردم احتمالا الان در مرز نابودی قرار داشتم اما با توجه به اینکه وجهه مثبت آن را در کار پیش گرفتم و از این محصول برای رفع مشکلاتی مانند بیماری استفاده کردم اکنون به سود بسیاری دست یافتم و در ادامه برخی از انواع الکل های مصرفی را معرفی خواهم کرد.

اسپری ضدعفونی

بهداشت جهانی هشدارهایی درباره صدها اسپری ضدعفونی دست با ترکیبات نگران کننده یا آلوده صادر کرده است و دستورالعمل های اضطراری موقتی را که قوانین تولید را کاهش می دهد لغو می کند و از این طریق برند همچنان به ارائه گزینه های ایمن برای خانواده ها و مشاغل در همه جا ادامه می دهد.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها توصیه می کند از ضدعفونی کننده دست مبتنی بر الکل استفاده کنید که حداقل ۶۰ درصد الکل داشته باشد در صورتی که آب و صابون در دسترس نیست. ما برای ارائه اثربخشی بهتر از این الزامات فراتر رفته ایم محصولات ما برای از بین بردن بیشتر میکروب ها سخت تر کار می کنند.ماده فعال در ضدعفونی‌کننده‌های دست ما ۷۰ درصد اتیل الکل است که ۹۹٫۹۹ درصد میکروب‌هایی را که ممکن است باعث بیماری شوند را از بین می‌برد ما از تامین کنندگانی تهیه می کنیم که الکل اتیلیک را با کیفیت بالا برای محصولات دارویی بدون نسخه ارائه می کنند بیشتر اتیل الکل مورد استفاده در محصولات ما مشتقات گیاهی است.

اسپری ضدعفونی

الکل صنعتی

به عنوان یکی از پیشروترین تامین کنندگان الکل صنعتی فله، به شما کمک می کند تا محصول مناسب را صرف نظر از کاربردتان، ایمن کنید. الکلها در دسته ای از مواد خطرناک قرار می گیرند و فقط متخصصان باتجربه باید از آنها استفاده کنند. گردانندگان باید اطمینان حاصل کنند که مواد شیمیایی آلوده نیستند و کارگران و مشتریان تا حد امکان ایمن هستند.

در اینجا فقط چند ملاحظه وجود دارد: • از مخلوط کردن تا حمل و نقل، الکلها باید با خیال راحت کار شوند. این به معنای جلوگیری از نشت، محدود کردن قرار گرفتن در معرض انسان و موارد دیگر است. • مواد شیمیایی از همه نوع باید به طور ایمن نگهداری شوند و الکلها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. متخصصان آموزش دیده می توانند ذخیره سازی مناسب را که فاکتورهایی مانند دما و نزدیکی به سایر مواد شیمیایی را در نظر می گیرد، تضمین کنند. • علاوه بر تدارکات داخلی، الکلها و سایر مواد شیمیایی خطرناک باید با خیال راحت به مشتری منتقل شوند.

الکل صنعتی

الکل طبی

الکل طبی اتیل الکل یا اتانول (الکل اولیه با فرمول شیمیایی C2H5OH) است که در نوشیدنیهای الکلی نیز یافت می شود. این یک مایع بی رنگ، بسیار قابل اشتعال و محلول در آب است که به دلیل قدرت ضد عفونی کننده آن شناخته شده است و ساخت الکل برای مصارف پزشکی باید استانداردهای سختگیرانه ای داشته باشد: و از مخلوط اتیلن (مشتق شده از نفت) و آب سنتز می شود سپس باید برای حذف ناخالصی های سمی (متانول، استون، فلزات سنگین و غیره) خالص و غلیظ شود.

الکل ۹۵ درصد خالص تولید شده را می توان با آب مقطر رقیق کرد تا الکلی با درجه الکل پایین به دست آورد، برای جلوگیری از سوء استفاده از الکل پزشکی برای تولید نوشیدنیهای الکلی یا مصرف مواد غذایی، تولید کنندگان افزودنیهای غیرقابل خوردن اضافه می کنند، الکل طبی به عنوان یک ضد عفونی کننده موضعی سریع الاثر می تواند بسیاری از آلودگیها را با حل کردن غشاهای لیپیدی و دناتوره کردن پروتئینهایشان از بین ببرد.

الکل طبی

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *