ثروت-یک-افسانه-نیست-یک-کار-ساده-است

خلق افسانه ثروتمندی در دستان شماست

همه افرادی که به ثروت دست پیدا نمی کنند با خود فکر می کنند که ثروت تنها یک افسانه است و حتما باید برای رسیدن به ثروت، یک سرمایه خوبی داشته باشید در حالی که این گونه نیست.

پنیر تبریزی

پنیر تبریزی اصل گوسفندی پرچرب یکی از بهترین محصولات لبنی درجه یک می باشد که دارای طرفداران زیادی است. این نوع محصول دارای طبع سردی می باشد و به وفور نیز در هر منزلی یافت می شوند یکی از محصولاتی که برای بدن بسیار مهم است پنیر می باشد که در اینجا در مورد قیمت فله و عمده پنیر تبریز لیقوان و انواع مختلف آن قصد داریم صحبت کنیم. ایران یکی از کشورهایی می باشد که از نظر تولیدات این محصولات سنتی و لبنیاتی بسیار غنی می باشد شما می توانید این پنیرها را در هر اندازه ای که به آن نیاز دارید از طریق درگاه های اینترنتی و یا فروشگاه های اطراف محل زندگیتان خریداری نمایید این نوع پنیرها به دلیل تولید زیادی که در ایران دارند و همچنین کیفیت بالای خود به کشورهای دیگر صادر می شوند.

ثروت-یک-افسانه-نیست-یک-کار-ساده-است

روغن تقویت مژه

بخشی از زیبای هر مرد و زنی مرتبط با مژه های آن است که برخیها با استفاده از روغن تقویت مژه یا روغن کرچک که هم پر پشت کننده است و هم ضخیم کننده می باشد به زیباتر شدن چهره خود با مژه های بسیار بلند کمک می کنند. این روغن از ۸ گیاه و دانه‌ های روغنی بسیار مفید تولید می‌شوند که برخی از ترکیبات این روغن شامل گیاهان و دانه های خوراکی مانند فندق، کرچک و آرگان می باشد. این روغن علاوه بر آن که مژه های شما را پر و زیبا می کند از ریزش آنها نیز پیشگیری می کند. فندق استفاده شده در این روغن حاوی مواد معدنی و پروتئین می باشد که اینها بسیار راحت توسط ریشه  مو جذب می شوند. همچنین فندق تاثیر بسیار زیادی بر پرپشت شدن ابرو و مژه دارد. از دیگر موارد استفاده شده در این روغن، روغن کرچک میباشد.

ثروت-یک-افسانه-نیست-یک-کار-ساده-است

سویا خشک

سویاخشک گیاهی است که فاقد کلسترول می باشد و میزان اسیدهای چرب اشباع شده در آن هم بسیار کم می باشد. دانه‌های سویا مانند کنجد سیاه محلی تمامی اسیدهای آمینه مورد نیاز برای بدن را دارا هستند علاوه بر آن دارای میزان فیبر بالا، آهن، انواع ویتامینهای گروه ب و همچنین کلسیم می باشند. همچنین دانه های سویا دارای مقادیر زیاد پروتئین هستند که می تواند یک جانشین بسیار مناسب به جای پروتئینهای حیوانی باشد و به همین خاطر برای افرادی که رژیم گیاه خواری دارند بسیار مناسب می باشد.

ثروت-یک-افسانه-نیست-یک-کار-ساده-است

 

 

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *