علم و هنر ثروتمند شدن را اینجا بدست بیار

علم و هنر ثروتمند شدن را اینجا بدست بیار

اگر میبینید تعداد ثروتمندها روز به روز دارد بیشتر می شود به خاطر این هست که علم ثروتمند شدن آمده است. مردم برای ثروتمند شدن آموزش میبینند. این موضوع برایم باورپذیر نبود تا اینکه در زمینه ترمه فعالیتم را شروع کردم و ظرف مدت کوتاهی شاهد سود و ثروت زیادی شدم. کافیست راهکار های من باور کنید و با من هم قدم شوید.

ترمه ابریشم

پارچه ترمه، به پارچه ظریف و لطیفی گفته می شود که از پشم یا ابریشم تهیه شده باشد. اصلی ترین روش شناخت پارچه ترمه مرغوب، نوع نخ به کار رفته در تار و پود آن می باشد. قیمت ترمه ابریشم به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. ارزش این پارچه با توجه به تعداد رنگ و تراکم ابریشم به کار رفته در آن از قیمت متری ۱۵ هزار تومان تا یک میلیون تومان متغیر می باشد .

از آنجا که جنس اصلی این پارچه ی گرانبها، ابریشم می باشد و با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، این پارچه، جزء کالای ضروری خانوار به حساب نمی آید. بنابراین ترمه اصلی( ترمه ای که از ابریشم بافته شده باشد) با استقبال کمتری روبرو می باشد.

پارچه ترمه به صورت متری هم به فروش می رسد که خرید اینترنتی پارچه ترمه متری ، یکی از روش های خرید آسان می باشد.

ترمه ابریشم

 

ترمه حسینی

 در زمان های قدیم ترمه مانند فرش با دست بافته میشد، ولی امروزه به صورت نیمه صنعتی بافته میشود. معمولا هر ترمه شناسنامه دارد که روی خود پارچه، اسم کارخانه بافنده و سال بافت آن بافته میشود. قیمت ترمه حسینی در مقایسه با سایر انواع ترمه بصرفه تر بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. پارچهٔ ترمه به سبب بافت منحصر به فردش و به دلیل تراکم زیاد پودهایش از یک مقاومت نسبی مطلوب برخوردار است و در کل بادوام تر از بقیهٔ انواع پارچه می باشد. البته نور و رطوبت از بزرگترین عوامل رنگ پریدگی ترمه است، زیرا قسمت‌های سیاه آن در برابر نور و حرارت حساس تر از بقیهٔ قسمت‌ها بوده و به راحتی آن‌ها را جذب می‌کند. بنابراین تنها راهی که برای شستشوی ترمه پیشنهاد شده خشک‌شویی است. برای اتوکشی نیز بهتر است که از پشت پارچه ترمه اتوکشی شود .

ترمه حسینی

ترمه رومیزی

ترمه رومیزی در واقع یک محصول از پارچه های ترمه می ‌باشد که امروزه در طرح و نقش و رنگ های متنوعی بافته می شود و مورد استقبال مردم ایران و جهان قرار گرفته است. قیمت ترمه رو میزی در ابعاد مختلف با هم متفاوت است. این محصول نماد ملی ایران است و همانطور که در فضای مجازی ملاحظه می کنید اشخاص ملی و سیاسی ایرانی از ترمه به عنوان نماد ایران استفاده می کنند. نکته ی حائز اهمیت در رابطه با خرید ترمه رومیزی داشتن اطلاعات کافی برای شناخت ترمه اصل از غیر اصل است. این روزها با رواج بیشتر و دوباره ی بازار ترمه افراد سود جو به این بازار نفوذ کرده اقدام به فروش ترمه ی غیر اصل با قیمت بالا به جای ترمه ی اصل می کنند، بنابراین یا باید بتوانیم ترمه ی اصل و غیر اصل را از هم تمییز دهیم یا برای خرید به مراکز معتبر فروش و وبسایتهای معتبر مراجعه کرده تا یک خرید با کیفیت و اصل را تجربه کنیم.

ترمه رومیزی

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *