نکاتی درباره راه اندازی کسب و کار که هیچکس به شما نمی گوید

نکاتی درباره راه اندازی کسب و کار که هیچکس به شما نمی گوید

برای راه اندازی کسب و کار بهتر است چند نکته مهم و طلایی را بدانید و آن هم این است که باید علاوه بر شناخت استعداد های خود پتانسیل های جامعه را در نظر بگیرید که یکی از آنها نیاز جامعه به انواع دستکش می باشد که در این مطلب راجب این موضوع نکاتی بیان شده.

دستکش کار استنلی

پاسخ این سوال ارتباط مستقیمی با تاریخچه پیدایش دستکش کار استنلی ایمنی دارد آن زمان که موج دوم رشد اقتصادی در جوامع بشری آغاز و انسان وارد عصر صنعتی شده بود.

در آن دوران با اختراع ماشین بخار اکثر کشورها مواجه شدند با ظهور و بروز قارچ گونه و فزاینده کارخانه ها و شرکتهای بسیاری که در زمینه های مختلف شروع به تولید کالاها و ارائه خدمات متنوع نمودند.

سختی های کارهای صنعتی به تدریج خود را نشان داده و حوادث کار کم کم رخ نمودند. افراد زیادی هر روزه دچار آسیب ‌دیدگی و ضربه های شدید به اندامهای مهم و حیاتی و بخصوص دستها می ‌شدند.

دستکش کار استنلی

دستکش کار باغبانی

دستکش ایمنی چیست؟ دستکش کار باغبانی یکی از مهم ترین مسائل مربوط به ایمنی کار در کارگاه های صنعتی می باشد چنان که بیش از ۶۵ درصد مسائل مربوط به آسیب دیدگی در حین کار، مربوط به دست ها هستند. از این جهت برای جلوگیری از آسیب دیدن دست ها باید از دستکش کار استفاده کرد.

در برخی از امور فنی، استفاده از دستکش اجباری است و کار بدون دستکش ایمنی ممنوع می باشد.

دستکش های ایمنی در رنگ های متنوع با تخفیف ویژه در انواع و اقسام مختلف تولید می شوند و کاربردهای وسیعی پیدا کرده اند و نه تنها برای کار بلکه در انواع محیط های خشن مورد استفاده قرار می گیرند.

دستکش کار باغبانی

دستکش کار چرم

هنگامی که سخن از ضربه به دست پیش می آید ذهن ناخود آگاه ما به صورت اتوماتیک تصویر دستی خون آلود را که با فشار و یا صدمه جسمی سنگین کاملاً از هم فرو پاشیده است را در برابر خیال و دیدگان ما باز سازی می‌ کند.

ولی به واقع باید گفت دستکش کار چرم که این تنها نوعی از اقسام مختلف ضربه است که به دلیل ایجاد در اثر کوبش سریع و آنی آن هم توسط جسمی سخت و خطرناک در ذهن ما تداعی می گردد ولی حقیقت بزرگتری در پس مفهوم ضربه نهفته است که به زبان خیلی ساده می‌ توان گفت هر چیزی که به هر شکلی ساختارها و اندامهای ما را از بین ببرد. دستکش ایمنی برای کارها و امور فنی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

دستکش کار چرم

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *