از این مسیرها برای رسیدن به موفقیت استفاده کردم

از این مسیرها برای رسیدن به موفقیت استفاده کردم

تمام توان خود را در جهت رسیدن به موفیت با کار ببندید و از تمام اتفاقاتی که در اطراف شما می افتد درس بگیرید، توجه به مسیرهای مختلف کسب و کار و تجارت در زمینه های مختلفی مانند ترشی بادمجان می تواند مسیر رسیدن به ثروت را هموار کند.

ترشی بادمجان شکم پر

ترشی بادمجان شکم پر یکی از ترشی های اصیل و خوشمزه ایرانی می باشد که می توانید در همه فصول آن را تهیه کنید و از طعم آن لذت ببرید. این ترشی در شهر های مختلف با رسپی ها متفاوتی تهیه می شود

برای تهیه ترشی بادمجون شکم پر  بادمجان ها را خوب بشویید و سر آن ها را پوست بگیرید. بادمجان ها نباید خیلی قلمی باشند بهتر است از بادمجان ها تو پر و ریز استفاده کنید.

بادمجان ها را درون قابلمه سرکه ریخته و بگذارید تا دو طرفش حدود ۱۰ دقیقه درون سرکه بپزد و تغییر رنگ بدهد. بعد از پختن آنها را از سرکه بیرون آورده و اجازه می دهیم تا خوب سرد شوند.

بادمجان های شکم پر را درون ظرف مورد نظر که از قبل تمیز کرده اید و آن را استریل کرده اید ریخته و سرکه را به آن اضافه کنید. به اندازه ای سرکه اضافه کنید که اندازه ی آن بالاتر از بادمجان ها باشد، در

ظرف را خوب می بندیم و بعد از ۱۰ الی ۱۲ روز ترشی قابل خوردن است.

ترشی بادمجان شکم پر

ترشی لیته

با نزدیک شدن فصل پاییز و خنک شدن هوا، کم کم شیشه های رنگارنگ ترشی، پشت شیشه ی پنجره ها ردیف می شوند.

 ترشی لیته یکی از محبوب ترین چاشنی های  ایرانی در کنار غذاست. اشتها برانگیز! پر طرفدار و خوشمزه! ترشی لیته یکی از خوش طعم ترین ترشی هاست. این ترشی را می توانیم کنار اکثر غذاها سرو کنیم. از لوبیا پلو با عطر و طعم بی نظیرش گرفته تا آبگوشت های دسته جمعی آخر هفته و کتلت های مامان پز خوشمزه.

هر کدام را کنار یک کاسه ترشی تصور کنید میل و اشتهایتان چند برابر می شود. اگر شما هم هوس یک ترشی خوشمزه و عالی را کردید، این دستور ویژه را از دست ندهید.

در ترشی لیته مخصوص علاوه بر بادمجان کبابی از سیر، هویج و فلفل دلمه ای هم استفاده میشود. البته نگران نباشید کباب کردن بادمجان لزوما نیاز به منقل و دم و دستگاهش ندارد. کافی است بادمجانها را ورقه کنید. و کمی روغن بمالید. سپس روی سینی فر (پوشیده با کاغذ روغنی) قرار دهید و حدود نیم ساعت در فر گرم شود.

ترشی لیته

ترشی مخلوط فوری

ترشی مخلوط فوری یکی از پرطرفدارترین انواع ترشی است که رنگ‌وبوی آن حسابی اشتهابرانگیز است و هر کسی را برای چشیدنش وسوسه می‌کند.

جالب است بدانید که به این ترشی، ترشی گل کلم مخلوط هم می‌گویند و تقریبا مشابه ترشی هفت بیجار است؛ چراکه می‌توانید آن را با مواد گوناگون و دلخواه درست کنید و دست‌تان در انتخاب مواد اولیه باز است. تفاوت اکثر ترشیجات به‌اندازه سبزیجات آن بستگی دارد و در برخی مناطق مختلف کشور میزان تندی و ترشی آن متفاوت است.

یکی از چیزهایی که با فرارسیدن پاییز، رواج پیدا می‌کند، تهیه انواع شوری و ترشی است؛ به‌نحوی که برای برخی خانواده‌های ایرانی تصور گذراندن پاییز و زمستان بدون ترشی امکان ندارد.

مواد اولیه ترشی حتما تازه، ریز و ترد باشند. کلم و گل کلمی که رنگ سفید و بافت سفتی دارند؛ بهترین گزینه برای این ترشی هستند. برای خیار هم به همین ترتیب، از خیارهای بسیار باریک و ریز استفاده کنید.

ترشی مخلوط فوری

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *