از تمامی ظرفیت خود برای پولدارشدن استفاده کردم

از تمامی ظرفیت خود برای پولدارشدن استفاده کردم

بسیاری از توانایی های انسان در طول زمان و به دلیل قرار گرفتن در موقعیت و مسیرهای مختلف شکوفا می شود، قابلیت هایی که شاید از وجود آنها کاملا بی خبر باشیم، یکی از مسیرهایی که می توان به خوبی در آن شکوفا شد تجارت است، تجارت زمینه های مختلف مانند ترشی انبه و ترشی کلم.

ترشی انبه تند

اگر از هواداران غذاهای تند و تیز جنوبی باشید حتما در کنار غذاها از چاشنی‌های این بخش از ایران عزیزمان استفاده کرده‌اید.

 ترشی انبه تند یکی از خوشمزه‌هاست! من عاشق خوردن انواع ترشی هستم و با رسیدن فصل پاییز و زمستان برای تهیه ترشی لحظه شماری می‌کنم. این ترشی را می‌توانید با فلافل نوش جان کنید.

معمولا این ترشی را با انبه‌ها نرسیده و سبز درست می‎‌کنند اما اگر فصل خرید این نوع از انبه را از دست داده‌اید اصلا نگران نباشید می‌توانید به سراغ انبه‌های کمتر رسیده شده بروید و از آن‌ها برای تهیه ترشی استفاده کنید.

برای تهیه آن انبه‌ها را چهار قسمت تقسیم کنید. هسته را جدا کنید و سپس قطعات را در اندازه دلخواه‌تان خرد کنید؛ می‌توانید آن‌ها به تکه‌های بزرگ تقسیم کنید یا مانند سیب‌زمینی آن‌ها را خلال کنید.

انبه‌ها را در یک ظرف متوسط با آبلیموها مخلوط کنید، سرکه را در با حرارت کم بجوشانید و روی همان شعله‌ی کم سیر و سس تمرهندی را به سرکه اضافه کنید و اجازه دهید ۵ دقیقه روی شعله بماند.

ترشی انبه تند

ترشی کلم سفید زعفرانی

ترشی را می توانید با مواد و ادویه های مختلفی تهیه کنید یکی از این ادویه ها زعفران مشهد می باشد، که می تواند ترشی شما را خوش رنگ و خوش طعم کند.

ترشی کلم سفید زعفرانی یکی از خوشمزه ترین و خوش طعم ترین ترشیها می باشد که از زعفران برای تهیه آن استفاده شده است برای تهیه این ترشی ابتدا باید مواد اولیه لازم که شامل ۰.۵ لیتر آب، یک عدد پیاز، ۳۰۰ گرم هویج، یک قاشق چایخوری زعفران، دو قاشق غذا خوری روغن نباتی، سه حبه سیر، یک قاشق چایخوری گشنیز و یک قاشق غذا خوری نمک می شوند، تهیه گردد‌.

این ترشی به دلیل این که زعفران در تهیه آن استفاده شده است دارای رنگ زرد طلایی می باشد و گیاه خواران و روزه داران می توانند این نوع ترشی کلم زعفرانی را میل کنند و با هر غذای جانبی مانند پاستا، سیب زمینی و فرنی به خوبی هماهنگ می شود‌‌.

ترشی کلم سفید زعفرانی

ترشی لیته

اغلب افراد عاشق ترشیجات تند هستند؛ تا حدی که اگر ترشی لیته سر میز نباشد، لذتی از خوردن غذا نمی برند. بین این همه ترشی های اصالت، لیته بندری تند و تیز آن چیز دیگری است. به جرات می توانم بگویم این ترشی، یک دورچین وسوسه خوشمزه و اشتها آور است.

ترشیجات در بین خانواده های ایرانی بسیار محبوب هستند؛ اما ترشی لیته بندری تند با رب گوجه فرنگی، طعم دیگری دارد، مصرف کردن ترشی جات به علت اسیدی بودن آن ها به مقدار کم می تواند در کاهش چربی خون نقش داشته باشد،ویژگی های ترشی لیته بندری تند اصالتفاقد هرگونه مواد افزودنی و نگهدارنده است.

در این محصول از سبزیجات و صیفی جات تازه و با کیفیت استفاده شده است،اصالت در تهیه ترشی مخلوط، از گوجه های سالم و با کیفیت استفاده کرده است.در ترشی مخلوط اصالت، از کرفس تازه استفاده شده است که عطر و طعم فوق العاده ای به ترشی می دهد.

ترشی لیته

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *