از ضعف ها بهترین فرصت را بسازید تا موفق شوید

از ضعف ها بهترین فرصت را بسازید تا موفق شوید

برای اینکه بتوانید در زندگی خود موفق شوید باید از کمترین دارایی مالی خود استفاده کنید و با کمترین امکانات در حوزه های مختلفی مانند نساجی وارد شوید تا در مدت کمی به ثروت برسید.

پارچه رومبلی

اصلی ترین مشکل پارچه رومبلی می تواند چروک شدگی بیش از حد آنها باشد زیرا به دلیل استفاده از الیاف نخی در ترکیب آنها به راحتی چروک می شوند و چهره جالبی را به وجود نمی آورند یکی دیگر از معایب پارچه های نخی این است که در مقابل نور آفتاب کیفیت رنگ و جنس آنها کاهش می یابد.

یکی دیگر از انواع جنسهای پارچه های رومبلی استفاده از پارچه های نانو می باشد که جز با کیفیت ترین و مقاوم ترین پارچه ها برای استفاده در روی مبلمان می باشد این جنس پارچه دارای قابلیت ضد رطوبت و ضد لکه می باشد که علت آن بافت منحصر به فرد این پارچه است.

در نانو پارچه های رومبلی به دلیل در هم تنیده شدن فشره و با تراکم بالای الیاف، امکان نفوذ آب به آن وجود ندارد همچنین لکه های مختلف نیز قابلیت عبور و نفوذ به بافت آن را ندارند و از این رو مناسب ترین و با کیفیت ترین جنس رومبلی به حساب می آیند.

پارچه رومبلی

پارچه جین ترکمن

پارچه جین ترکمن از کاربردی ترین نوع پارچه های تولید شده به حساب می آیند که دارای تنوع رنگ‌های بسیار فراوانی هستند و در بازار می‌توان تنوع رنگ‌های بسیار گوناگونی از آن ها را در نوع پوشاک های تولید شده مختلف مشاهده نمایید.

پارچه جین ترکمن رنگی بسیار محبوب و پرطرفدار است و در نوع جنس های باکیفیت و درجه یکی به تولید رسیده اند و به صورت های مناسب با قیمت های عالی آن را روانه‌ی بازار کرده اند تا به این صورت افراد بتوانند به راحتی آن را متناسب با نوع نیاز و سلیقه خود تهیه نمایند و مورد استفاده قرار دهند و این گونه از عملکرد و کارایی آن به خوبی بهره ببرند و رضایت کاملی هم از آن داشته باشند.

تنوع رنگی موجب می شود که این نوع پارچه ها بیشتر و بهتر مورد توجه قرار گیرند و به این صورت می‌توان رنگ های متناسب با نوع پوست خود را تهیه نمود و از استفاده آن لذت برد،.

پارچه جین ترکمن

پارچه جین ضخیم

انواع مختلف پارچه جین ضخیم به صورت وارداتی به کشور ما عرضه می شود نوع وارداتی و خارجی این کالا ها دارای قیمت های بیشتری هستند.

امروزه بعد از تولید لباس آن ها را به صورت سنگ شور به بازار ارائه می‌ کنند و یا این که بر روی این لباس ها انواع زدگی و پارگی را به وجود می‌ آورند و باعث به وجود آمدن زیبایی خیره کننده ای در لباس های دوخته شده با پارچه های جین می شود.

افراد شیک پوش استفاده از پارچه های جین را در اولویت کار خود قرار می‌ دهند تولیدی های مختلف نیز با استفاده از این پارچه های ضخیم لباس های زیبایی را دوخت می زنند، خرید و فروش این محصولات از درب کارخانه ها و نساجی ها صورت می گیرد و افراد زیادی در این زمینه دخالت می‌ کنند.

کسانی که به خرید و فروش این محصولات روی می‌ آورند، پارچه جین را به صورت متری در اختیار مصرف کننده قرار می دهند.

پارچه جین ضخیم

 

 

 

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *