از میوه فروشی کوچک پدرم درآمد میلیاردی ام را گرفتم

از میوه فروشی کوچک پدرم درآمد میلیاردی ام را گرفتم

گاهی در مغازه به پدرم کمک می کردم ولی قصدم کسب درآمد نبود، هم اوقات بیکاری مشغول بودم هم فروش را کنارش یاد می گرفتم. هرچه بزرگتر می شدم هوش اقتصادی ام گل می کرد تا تصمیم گرفتم برای عرضه انواع خیار اقدام کنم. تجربه آن سالها در مغازه پدر کمکم کرد و امروز درآمدی میلیاردی از این کار دارم.

خیار صادراتی

خیار صادراتی گلخانه بخاطر همین نوع ویژگیهای عالی که دارد زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد تا حتی به کشورهای خارجی نیز صادر می‌شود.

ین محصول در بسته بندی مختلف و شیک به کشورهایی مانند: ترکیه، روسیه، عراق و غیره صادر خواهد شد. در ضمن باید به این نکته هم اشاره کرد این محصول دارای قیمت بیشتری نسبت به خیار مزرعه ای می‌باشد.

به دلیل اینکه از کیفیت بهتری نسبت به هم نوع خودش دارد یکی از پر طرفدار ترین نوع میوه جات می‌باشد.

یکی از کارخانه که امروزه محصولات خود را که مخصوصا خیار گلخانه ای گالاردو صادراتی می‌باشد با قیمتهای متفاوت خواهد فروخت. خیار گلخانه ای کاربردهای مختلف را دارا می‌باشد که یکی از مهم ترین آن استفاده در سالاد با طعم و بافت بسیار عالی می‌باشد.

خیار صادراتی

خیار درختی

یکی از میوه ‌هایی که در تمامی فصلهای سال در بازار وجود دارد و همیشه هم دارای خرید و فروش بالایی است و دارای قیمت مناسبی هم می باشد خیار است که در انواع خیار درختی و بوته ای و گلخانه ‌ای مورد کشت قرار می‌ گیرد. انواع گلخانه‌ ای این میوه به دلیل اینکه ظاهر زیباتری دارند و صاف و کشیده هستند برای میهمانیها بیشتر استفاده می ‌شوند.

در طب سنتی خیار را دارای طبعی سرد و خنک می ‌دانند که دمای بدن را پایین می ‌آورد و برای برطرف کردن تشنگی هم بسیار مناسب می ‌باشد و در مورد افرادی که در هوای گرم دچار گرمازدگی شده ‌اند مصرف خیار بسیار توصیه می ‌شود.

خیار درختی

خیار گلخانه ای

امروزه پیشرفت بسیار زیادی در صنعت کشاورزی انجام‌ گرفته انواع محصولات گلخانه ‌ای مانند خیار گلخانه ای، گوجه، صیفی‌جات و میوه ‌ها به ‌صورت گسترده ‌ای انجام می ‌گیرد که قیمت مناسبی نیز در بازار امروز تهران برای فروش دارد.

به ‌طور کلی صیفی‌جات از پرمصرف‌ترین انواع محصولات کشاورزی در بین مردم و خانواده‌ ها به حساب می ‌آید که از دیر باز مورد توجه کشاورزان و بارفروشان قرار گرفته ‌است.

در کشت گلخانه‌ ای خیار شرایط دما، رطوبت و شدت نور به ‌صورت بسیار دقیقی مورد بررسی قرار می ‌گیرد و اعمال می‌ شود تا به ‌این ‌ترتیب بتوان از کمترین امکانات بیشترین استفاده و برداشت را کرد.

یکی دیگر از ویژگیهای منحصربه ‌فرد کشت گلخانه‌ ای به دست آوردن محصولی سالم می ‌باشد که به ‌دور از هر گونه بیماری و آسیب به دست می ‌آید.

 

خیار گلخانه ای

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *