تولید اسکاچ مسیر رسیدن به ثروت را برایم هموار کرد

تولید اسکاچ مسیر رسیدن به ثروت را برایم هموار کرد

درست زمانی که از نظر مالی به بن بست سیده بودم تولید انواع اسکاچ توانست دیوار رو به رویم را از میان راه برداشته و مسیر رسیدن به ثروت و موفقیت را برای من هموار نماید، در ادامه این مقاله برخی از انواع اسکاچ ها را باهم بررسی خواهیم کرد.

اسکاچ بافتنی

اسکاچ بافتنی انواع مختلفی دارند که هر یک برای رفع نیاز‌های روزمره و معمولی استفاده می‌شوند. برخی از اسکاچ‌ها برای شستن و از بین بردن لکه‌ها و ذرات غذایی که محکم چسبیده‌اند، به کار می‌روند و برخی دیگر، برای شست‌ و شوی ظرف‌های نه چندان کثیف مناسب‌تر هستند.

همچنین اگر جزو افرادی هستید که به محیط زیست اهمیت زیادی می‌دهید، این مژده را بدهیم که برخی از اسکاچ‌های ظرفشویی کاملا طبیعی و دوستدار محیط زیست هستند و به راحتی هم تجزیه می‌شوند. می‌توانید بنا به نوع نیاز و انتظاری که از یک اسکاچ دارید، از میان اسکاچ‌هایی که در بازار وجود دارند، یک یا چند نوع را انتخاب کنید. اسکاچ‌ها انواع مختلفی دارند که هر یک برای رفع نیاز‌های روزمره و معمولی استفاده می‌شوند. برخی از اسکاچ‌ها برای شستن و از بین بردن لکه‌ها و ذرات غذایی که محکم چسبیده‌اند، به کار می‌روند و برخی دیگر، برای شست‌ و شوی ظرف‌های نه چندان کثیف مناسب‌تر هستند.

اسکاچ بافتنی

اسکاچ صنعتی

اسکاچ صنعتی بافتنی از قدیمی‌ترین اسکاچ‌ها بین مردم هستند. معمولا این اسکاچ‌ها با الیاف و نخ‌های بافتنی که جنس‌های متفاوتی دارند، بافته می‌شوند. بنابراین اگر از الیاف ضخیم و خشن در آن‌ها استفاده شده است، برای شستن ذرات چسبیده به ظروف می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید و در مورد استفاده از آن‌ها برای شستن ظروف تفلون احتیاط کنید.

ضمنا اندازه و رنگ‌ اسکاچ‌های بافتنی با هم متفاوت است. حتی بافتن این اسکاچ‌ها بسیار راحت است و به همین خاطر هم استقبال زیادی از آن‌ها صورت می‌گیرد. اسکاچ‌های بافتنی بسته به الیافی که با آن درست می‌شوند، میزان ایجاد و ماندگاری کف در آن‌ها متفاوت است. ولی یک مزیت عمده آن‌ها نبود هر گونه شکاف در آن‌هاست که باعث می‌شود باکتری‌ها نتوانند در آن‌ها بمانند. از این نوع اسکاچ‌ها برای تمیز کردن و گردگیری یا براق کردن سطوح خانه و آشپزخانه هم استفاده می‌شود. بهترین جنس برای این نوع اسکاچ و حوله، میکروفایبر است. «برند رزال» یکی از بهترین برندها است که در زمینه تولید این نوع دستمال‌های حوله‌ای فعالیت می‌کند و به تولید اسکاچ‌های حوله‌ای ضدباکتری با قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب می‌پردازد.

اسکاچ صنعتی

اسکاج سیمی

با خرید اسکاج سیمی با یک تیر، دو نشان می‌زنید. در تهیه این نوع اسکاچ‌ها از سیم مفتول درجه یک و دو لایه که خاصیت ضد زنگ داشته باشد، استفاده می‌کنند. معمولا برای ظروفی که لکه‌های سخت روی آن‌ها چسبیده است، اسکاچ‌های سیمی بسیار مناسب هستند.

«اسکاچ سیمی رزال» یکی از اسکاچ‌های بسیار مقاوم و ضد خش است که لکه‌ها و ذرات سرسخت را از بین می‌برد. همچنین برای شستن انواع ظروف استیل، کریستال، تمیز کردن سینک ظرفشویی و برق انداختن اجاق گاز مناسب است. این اسکاچ مقاوم، قدرت پاک‌کنندگی بالایی دارد. اسکاچ‌های دریایی از اسفنج‌های استخراج شده در کف دریا و صد در صد طبیعی و ارگانیک هستند. این اسفنج‌ها در اصل نوعی حیوان دریایی هستند که حرکت نمی‌کنند و مثل دیگر حیوان‌ها، فاقد اعضای معمولی بدن هستند. اما این اسفنج‌ها رشد می‌کنند و غذا می‌خورند. تا پیش از اختراع پلی استر و پلی اورتان در حدود نیمه قرن بیستم میلادی، عموما از این اسفنج‌ها برای شست‌وشوی سطوح استفاده می‌شد.

اسکاج سیمی

درباره‌ی سعید شاکر

حتما ببینید

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس مرا به سمت ثروت آفرینی راهی کرد

طبق تجربه افراد موفق بایستی بگویم که برای موفقیت نباید خود را اسیر ترس ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *